Isnin, 14 April 2014

TERCIPTANYA BLOG KENALI AKU NORZIE LIEFDE

Assalamualaikum wbt & Selamat Pagi..

Sekarang jam 11:35 pagi 14/04/2014, terhasil lah blog kenaliakunorzieliefde.blogspot.com.Sebenarnya sudah lama hati ni nak buat blog tapi baru hari terciptanya blog ni. Saya bukanlah siapa-siapa apatah lagi bukan insan glamour, juga bukan bukan insan ternama.. Saya adalah saya.. Aku adalah aku... Aku adalah insan biasa dengan gelaran norzie liefde.. Berasal dari Pahang.. Dan berumur 27 tahun walau hakikatnya pada 11 Julai 2014 ini genap usia saya 28 tahun.. sudah DEWASA rupanya aku.. hahah.. perasan muda.. OK saya dah berkahwin.. BILA??? Di lain entry saya akan cerita okies.. Teman-teman blogger juga boleh kenali saya melalui facebook saya https://www.facebook.com/norzie.liefde.

Blog ini tercipta bukanlah untuk mencari glamour, mencari nama atau mempromosi diri.. Tapi ianya tercipta hanyalah kerana ingin berkongsi cerita-cerita, berkongsi pendapat dan ilmu serta mencoretkan kata-kata yang tersimpan di dalam hati melalui blog ini.. Apa harapan saya?? semoga dengan TERCIPTANYA blog ini saya dapat mengenali insan-insan HEBAT bergelar blogger diluar sana dengan perkongsian  ilmu-ilmu untuk manfaat bersama..

Oklah rasanya tu je kot serba sedikit tentang saya @ aku.. Macam kurang sopan erk perkataan aku yerk.. heheh.. saya nak sambung keje.. oh yer lupa nak cerita saya bekerja makan gaji dan berbusiness kecil-kecilan.. ^____^  Next entry kita jumpa lagi..

Wassalam...




1 ulasan:

  1. I am' Rocky Islam. An expatriate by profession. Currently living in Malaysia. I like to read blogs and write articles...! Plz Visite my Blog
    Sad Dp
    Sad status in hindi
    fonts copy and paste
    অনলাইন ইনকাম

    BalasPadam