Rabu, 14 Mei 2014

ALHAMDULILLAH - THANKS ALLAH


Mula-mula sekali nak ucap Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah.. Syukur Alhamdulillah terima kasih Ya Allah... Kau makbulkan jua doa kami.. Alhamdulillah adalah satu perkataan yang tidak tinggal dari ucapan mulut ku sejak dari tadi.. Kerana apa?? Kerana pertukaran ku dari tempat kerja ku kini Hospital Jengka ke Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan, PJ telah diluluskan. Alhamdulillah..

Aku mula buat permohonan pertukaran pada 05 Mac 2014. dan pada hari ni 14 Mei 2014, aku dah dapat surat kelulusan pertukaran. Setelah 2 bulan penantian. Cepat jugak dapat kelulusan.. Ya Allah gembiranya..  Selama ni aku dan suami duduk berasingan.. Memandangkan aku bekerja di Pahang, suami ku di KL.

Sepatutnya pertukaran aku berkuatkuasa pada 19 Mei 2014. Tapi rasanya maybe ada penangguhan. Sebab nak kene settlekan semua tugas dan yang penting nak kene serah tugas pada staff baru.. So tak sure lagi bila date sebenar pertukaran..

Ya Allah.. Aku dapat tukar dan dekat dengan suami dah...Rasa happy sangat.. Tapi dalam waktu yang sama ada sedikit rasa sedih nak tinggalkan kawan-kawan office yang best kat Hospital Jengka ni. Korang memang the best!! Love uolls..I will miss uolls..

Semoga urusan kami dipermudahkan untuk hari ini dan hari-hari yang seterusnya... Ameen....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan