Jumaat, 25 April 2014

PJJ - SEDIH BILA SUAMI TAK DAPAT BALEK

Hari ni rasa moody jer.. Dalam meeting tadi pun rasa takde mood. Sepatutnya hari jumaat semua orang gembira kan.. Sebab esok Sabtu cuti.. Huhuh...Tapi, saya juga yang berduka.. Sebabnya pagi tadi dapat berita sedih yang suami tak dapat balek jumpa saya.. Almaklumlah kami kan PJJ ( ni entry tentang kami PJJ - Kehidupan PJJ Perlukan Pengorbanan dan Kesabaran )...

Alasan suami tak balek sebabnya Roadtax kereta tak siap renew lagi.. haish... dah berapa hari hantar pun tak siap lagi... Awatla lambat sangat kedai yang renew insurans & roadtax tu buat.. Dah menyebabkan saya tak dapat jumpa suamiku...Uwaaaaaaaa....

Ada jugak terdetik dihati perlu ke saya yang turun KL jumpa suami..uuuuuuuuu (menangis dalam hati)... Memang ikutkan hati rasa nak naik bas je pergi KL jumpa suami. Tapi dah hari jumaat ni baru suami bagitau yang dia tak dapat balek, Confirm tiket bas dah takde.. Uuuuuuuu Sedih lagi...Asek menangis je la kau Norzie Liefde..cengeng betul..haishhh...

Sesiapa yang pernah PJJ mesti pernah jadi macam saya kan.. Apa pun, sabar aje lah.. Next kita jumpa yer, suamiku..

I LOVE YOU suami ku ISMI JULIADI NURIDJAL...





Me with Lovely Husband

Tiada ulasan:

Catat Ulasan